REGULAMIN ZAMÓWIEŃ DAŃ W PIZZA PLAZA
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady świadczenia usług w serwisie internetowym pizza-plaza.pl, zasady korzystania z usług oraz zasady ochrony danych osobowych Użytkowników.
- Serwis internetowy jest udostępniany przez:
Elaboro Agnieszka Borowiecka Sorbian
Adres: 72-346 Pobierowo ul. Reymonta 15a
tel. 500 546 984 mail: elaboro@elaboro.pl
Nip: 857-153-66-08 Regon: 811062708 - Umożliwianie korzystania z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późń. zm.), które odbywa się na mocy umowy, zawieranej pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą oraz na podstawie Regulaminu.
- Regulaminowi podlegają wszystkie usługi świadczone w Serwisie, z wyłączeniem usług podlegających pod odrębne regulaminy. Usługodawca określa w Serwisie jakie rodzaje usług świadczone są na podstawie odrębnych regulaminów.
- Nabywcy przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu są zobowiązani zapoznać się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Usług jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu.
- Usługodawca nieodpłatnie udostępnia Regulamin za pośrednictwem serwisu internetowego pizza-plaza.pl Użytkownikom przed zawarciem Umowy w systemie teleinformatycznym a także w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Od chwili rozpoczęcia korzystania z usług, każdy jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.
- 2. DEFINICJE
- Usługodawca:
Elaboro Agnieszka Borowiecka
Adres: 72-346 Pobierowo ul. Reymonta 15a
tel. 500 546 984 mail: elaboro@elaboro.pl
Nip: 857-153-66-08 Regon: 811062708 - Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę, na podstawie Regulaminu.
- Restauracja – restauracja, będąca częścią firmy:
Elaboro Agnieszka Borowiecka Sorbian
Adres: 72-346 Pobierowo ul. Reymonta 15a
Nip: 857-153-66-08 Regon: 811062708, która oferuje swoje produkty w serwisie pizza-plaza.pl - Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Restaurację na rzecz Użytkowników w oparciu o Regulamin.
- Umowa – umowa zawarta między Użytkownikiem, a Usługodawcą, upoważniająca Użytkownika do korzystania z rynku internetowego oraz udostępnionych na niej przez Usługodawcę produktów i usług zgodnie z warunkami ustalonymi w niniejszym Regulaminie
- 3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ USŁUGODAWCĘ
- Usługodawca dokłada starań, aby informacje prezentowane w Serwisie, dotyczące poszczególnych ofert oraz rejony geograficzne, w których dostarczane są Usługi, były jak najbardziej aktualne, jednak może zdarzyć się sytuacja, w której dany produkt będzie tymczasowo niedostępny. Usługodawca zobowiązuje się poinformować o tym Użytkownika najszybciej jak to będzie możliwe, nie później niż 60 minut po złożonym zamówieniu.
- W razie wybrania opcji płatności elektronicznych zamówienie uważane jest za złożone skutecznie z chwilą otrzymania przez Usługodawcę z Systemu Płatności pozytywnej odpowiedzi autoryzacyjnej, o czym Usługodawca informuje Użytkownika poprzez wyświetlenie na ekranie stosownego komunikatu. W razie otrzymania negatywnej odpowiedzi autoryzacyjnej zamówienie nie może zostać zrealizowane, o czym Użytkownik zostaje niezwłocznie poinformowany poprzez komunikat wyświetlający się na ekranie. W razie otrzymania pozytywnej odpowiedzi autoryzacyjnej i braku realizacji zamówienia przez Usługodawcę, Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Usługodawcę drogą mailową pod adresem elaboro@elaboro.pl
- W razie pozytywnego przekazania zamówienia Użytkownik otrzymuje informację drogą elektroniczną na podany przez siebie adres mailowy z danymi dotyczącymi zamówienia oraz danymi kontaktowymi Restauracji.
- Wycofanie złożonego zamówienia jest możliwe jedynie drogą telefoniczną na numer telefonu Restauracji, dostępny pod adresem:
https://pizza-plaza.pl/pl/o-nas/ Wyjątek stanowią zaproszenia do restauracji, w którym to przypadku należy skontaktować się z PR Managerem (T. 500 546 984). Użytkownik ma obowiązek poinformować Restaurację / PR Managera o rezygnacji z zamówienia niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. - Zmiana treści złożonego zamówienia nie jest możliwa.
- 4. PŁATNOŚCI
- Użytkownik może dokonać zapłaty za pomocą płatności internetowych. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu PayU.pl.
- Wszystkie ceny podane w serwisie internetowym zawierają podatek VAT (podatek od towarów i usług).
- Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi regulacjami Operatora Systemu Płatności lub partnera Systemu Płatności, a Usługodawca nie ponosi za ich prawidłowość odpowiedzialności.
- Płatność gotówką realizowana jest do rąk dostawcy zamówionych produktów, za pokwitowaniem. W razie braku możliwości pozytywnego przekazania zamówienia do Restauracji, Użytkownik otrzymuje zwrot całej płatności dokonanej za pośrednictwem Systemu Płatności od Usługodawcy. Zlecenie zwrotu płatności przez Usługodawcę nastąpi nie później niż w terminie 72 h roboczych od dnia otrzymania przez Usługodawcę informacji o niewykonaniu zamówienia z przyczyn, o których mowa w niniejszym punkcie (w przypadku płatności przelewem) oraz do 14 dni roboczych w razie płatności kartą płatniczą. Za datę dokonania zwrotu przyjmuje się datę złożenia przez Usługodawcę dyspozycji zwrotu należnej kwoty u Operatora Płatności.
- Partnerzy Systemu Płatności oraz Operator Systemu Płatności zastrzegają sobie prawo odmowy obsługi płatności dokonywanych przez Użytkownika, w szczególności w przypadku powzięcia wątpliwości co do legalności transakcji, z tytułu której następuje płatność lub legalności samej płatności. Z powyższym względów odbioru płatności może odmówić Usługodawca.
- Operator Systemu Płatności nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Użytkownika dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Usługodawcy lub Operatora Systemu Płatności.
- 5. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Użytkownik ma prawo składać Usługodawcy reklamacje w sprawach dotyczących Usług.
- Reklamacje w sprawach Usług rozpatruje Usługodawca.
- Prawidłowo złożona Usługodawcy reklamacja dotycząca Usług powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- Dane Użytkownika (imię, nazwisko, adres e-mail)
- przedmiot reklamacji;
- okoliczności uzasadniające reklamację.
- Reklamacje nie zawierające powyższych danych nie będą rozpatrywane. Reklamacje należy składać na adres poczty elektronicznej: elaboro@elaboro.pl wpisując w temacie wiadomości: “Reklamacja”
- Usługodawca dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania od Użytkownika. O swojej decyzji zapadłej w wyniku rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie zawiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej podanej w reklamacji